Free shipping for orders above RM100

Khas Untuk Mereka Yang Mengalami Sakit Lutut, Sendi, Otot, Pinggang & Saraf

Memperkenalkan JOINT 8 Melegakan Sakit Lutut & Sendi

Sampai Bila Kita Nak Menahan Rasa Sakit Bila Naik Tangga, Berdiri Lama Sehingga Menggangu Rutin Harian Dan Paling Tidak Selesa Mengganggu Ibadah Kita

 

 

Lutut Sakit, Nak Jalan Susah.
Atau Salah Satu Dari Masalah Di Bawah?

? Lutut tak boleh nak lipat

? Macam ada benda bergesel masa jalan

? Rasa tekanan pada lutut

? Gel lutut semakin kering

? Terpaksa Berpapah Untuk Naik Tangga

? Pada Bahagian Tempurung Lutut Sudah Bengkak

?Solat atas kerusi

? Nak duduk, cangkung & bersila rasa nyeri

? Susah nak bangkit dari tidur

? Perlukan tongkat untuk berjalan

? Rasa sakit sakit pada sendi

 

 

Jika Anda Jawab "YA" Pada Salah Satu

Masalah Di Atas

Anda perlu berbuat sesuatu. Jangan biarkan masalah lutut anda berlarutan. Jika sampai tahap lutut kronik, anda mungkin tiada harapan lagi untuk pulih. Pilihan terakhir hanya lah melalui pembedahan.

Ini situasi yang mungkin anda alami setiap hari

Seksa Bila Naik Tangga. Selalu harapkan ada lif, bila anak-anak ajak pergi mall dah tak dapat penuhi. Sangat terbatas sekarang. Kan seronok lutut cepat baik. Boleh ziarah-ziarah saudara mara.

Susah Nak Berjalan. Sampaikan dari bilik nak ke dapur pun perlukan tongkat. Rumah bukannya luas pun. Nak keluar rumah pun tak larat, apatah nak bersukan. Rasa berat sebab otot tak selesa.

Tak Tenang Nak Solat. Sakit lutut, kebas kaki datang bila nak solat jemaah. Teringin macam orang sebelah bila rukuk dan sujud cepat. Jika dapat sihat lutut balik, nak buat solat sunat pun senang.

Untuk Pengetahuan Anda

Lutut kita ini ada cecair sebagai pelincir.

Sewaktu muda, pelincir ini sangat tebal,

Lama kelamaan pelincir ini mulai menipis

Bila cecair lutut kurang, tulang lutut akan merapat.

Bila tulang lutut merapat, akan menghadkan pergerakan lutut. Bila bergerak, tulang paha dan tulang betis akan bergeser dengan kepala lutut.

Geseran ini yang buatkan sakit.

Kalau Dibiarkan Dan Tak Dirawat Sekarang

Jika tak dirawat segera, akan mengakibatkan tulang rawan semakin haus dan makin ambil masa lama untuk sembuh.

Dan terpaksa membuat pembedahan lutut yang sangat mahal, kos kemungkinan akan mencecah puluhan ribuan ringgit.

Jangan risau ada cara yang lebih jimat dan berkesan

Cara ini telah diakui berkesan setelah melalui kajian ujian Klinikal

Cara ini juga telah diiktiraf selamat oleh KKM

Joint8 telah diakui selamat oleh KKM

Bagaimana Joint8 Membantu Masalah Sakit Lutut Anda ?

Produk ini diformulasikan untuk masalah sakit lutut, sendi, gout dan arthritis.

100% ekstrak herba semulajadi berkualiti tinggi dan berasaskan semulajadi, halal dan tiada kesan sampingan.

Joint8 ubat yang telah berdaftar dengan KKM, boleh semak sticker hologram pada botol


✅5X ganda lebih pantas berkesan dari ubatan biasa

✅Membantu menghasilkan cecair di lutut secara semulajadi

✅Menghilangkan sakit lutut & sendi yang dah lama

✅100% semulajadi TANPA STEROID & KESAN SAMPINGAN

✅Tiada pantang dan boleh diamalkan lama dan ikut kesesuaian
kesihatan

✅Halal & Lulus KKM berstatus MAL16060039TC

✅Disyorkan Doktor dan dah diuji secara Klinikal

Apa kata meraka yang sudah mencuba?

Anda risau tak dapat barang bila buat tempahan?

Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, barang dah sampai depan pintu baru bayar kat posmen

✅Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.

✅Barang akan sampai dalam 1-4 hari bekerja

✅Sila sediakan wang mencukupi & buat bayaran kepada posmen

✅Caj tambahan RM10 dikenakan untuk servis COD

RISAU dah guna tapi tak BERKESAN?

Produk ini mempunyai jaminan wang kembali 100% tanpa banyak soal.

Kami sangat yakin Clean8 ini mampu membantu anda untuk  dapatkan berat yang ideal dan lebih cergas untuk bergerak.

Oleh sebab itu, kami akan menjamin wang anda dikembalikan 100% tanpa soal sekiranya telah mencuba lebih dari 3 botol tapi tiada kesan.

Berapakah harga Joint8 ni?

Perlukan Bantuan?

Whatsapp: +6016-6799294
Email: info@gcherbs.my